Ce este hashtagul? #hashtag

23.04.2018
Ce este hashtagul? #hashtag

Toată lumea vorbește în mediul online despre faimosul hashtag. Totuși, nu mulți știu ce înseamnă hashtagul și cu ce se mănâncă acest „diez” așezat în fața unui cuvânt pe diferite rețele de socializare.

Un hashtag este, de fapt, un cuvânt sau o frază, precedate de semnul #. Este o modalitate de a înștiința internauții prin etichetarea tipului de conținut. Astfel, dacă cineva are o postare pe Facebook sau Instagram și folosește hashtagul #shtiu, la un simplu click se vor grupa toate mesajele care conțin hashtagul #shtiu. Cu alte cuvinte, hashtagurile ordonează un subiect în acelaşi loc, fără a fi nevoie de o pagină specială.

Ce înseamnă www? De la ce vine www?

Astfel, cuvintele cheie care apar în mesajele de blogging și rețele de socializare precum Facebook, Twitter, Google+ sau Instagram pot fi etichetate prin inserarea semnului #. Printre cele mai căutate hashtaguri din România se numără #rezist, #love, #instagood, #romania, #travel.

Hashtagul a luat naștere în 2007, pe data de 23 august. Pentru prima dată a apărut pe Twitter. Primul hashtag folosit vreodată a fost #barcamp, și a fost postat de către Chris Messina (co-fondator Uber) în Twitter. Barcamp este o grupare care organizează conferințe despre tehnologie și internet.

Care este IP-ul meu? Ce IP am? Ce înseamnă IP?

Cum să ai hashtaguri relevante?

Procesul de generare al hashtagurilor nu este foarte complicat. Sau, nu ar trebui să fie. Există pe internet o mulțime de siteuri care arată care sunt cele mai folosite hashtaguri ca Instavast Hashtag Generator sau Ritetag. Cel mai distribuit hashtag din istorie, cu peste un miliard de tweet-uri la activ, este #nowplaying. Hashtagurile pot fi utilizate pe toate rețelele de socializare.

Câți oameni folosesc astăzi Internetul?

Aproximativ 40% din populația lumii folosește internetul în 2018. În anul 1995, erau mai puțin de 1% cei care utilizau Internetul. Primul miliard de oameni cu acces la Internet a fost atins în anul 2005.

 

Distribuie acest articol:
Cele mai noi articole
Zero-party data: cum folosesc brandurile insighturi oferite voluntar de consumatori
Zero-party data: cum folosesc brandurile insighturi oferite voluntar de consumatori
Privirea simplă: oamenii îți spun exact ce vor, dacă le dai un motiv bun și le respecți limitele. Asta este, în esență, zero-party data (ZPD): informații pe care utilizatorul ți le oferă... citește tot
De ce a fost aleasă Budapesta pentru o nouă întâlnire între Vladimir Putin şi Donald Trump?
De ce a fost aleasă Budapesta pentru o nouă întâlnire între Vladimir Putin şi Donald Trump?
Planificata întrevedere dintre președintele rus Vladimir Putin și fostul președinte american Donald Trump — ce ar urma să aibă loc în Budapesta — ridică numeroase întrebări: de ce... citește tot
Ce a fost impozitul pe sâni în India și cum funcționa?
Ce a fost impozitul pe sâni în India și cum funcționa?
De-a lungul istoriei, numeroase popoare au introdus impozite bizare – de la taxe pe barbă până la taxe pe ferestre. Totuși, unul dintre cele mai șocante și crude exemple de acest tip provine... citește tot