Care sunt locurile de pe Pământ unde GRAVITAȚIA NU FUNCȚIONEAZĂ?

03.02.2021
Care sunt locurile de pe Pământ unde GRAVITAȚIA NU FUNCȚIONEAZĂ?

Pe Pământ sunt multe zone unde se întâmplă lucruri inexplicabile. Legile fizicii par a nu mai avea aplicabilitate în aceste regiuni. De exemplu, gravitația pare să dispară și lucrurile care ar trebui să cadă, de fapt, urcă. Cum este posibil așa ceva?

În anul 1950, în Michigan, Statele Unite ale Americii, a fost descoperită o zonă unde după ce intri, echipamentul tehnologic pur şi simplu nu mai funcţionează. Pare incredibil, însă aici oamenii îşi pot menţine echilibrul, chiar dacă se află pe un perete. Analizele ulterioare ale oamenilor de știință au evidențiat faptul că locul respectiv se găseşte într-o zonă cu un diametru de 300 de picioare.

Tot în SUA, dar în California, există o pădure lângă Santa Cruz. Locul are un diametrul de 150 de picioare, iar gravitaţia pare să funcţioneze invers. Obiectele au tendiţa să se rostogolească în sus, în loc să fie atrase spre pământ. Totodată, persoanele aflate în zonă pot să meargă înclinaţi fără să cadă.

La barajul Hoover, tot în SUA, oamenii care au turnat o sticlă de apă în baraj au putut observa că apa nu curge, ci se propagă în sus. Totul are o explicație logică: gravitația este sfidată din cauza curenţilor puternici din baraj care ridică apa.

În India, se află un deal care sfidează legile fizicii. Pe dealul magnetic Leh Ladakh, oamenii susțin că mașinile sunt atrase în sus. Ba mai mult, autoritățile au decis ca avioanele să nu zboare peste această zonă.

O situație incredibilă are loc și în Armenia, unde se găsește muntele Aragats. Aici, cei care vor să urce pe munte cu mașina, motocicleta sau bicicleta nu trebuie să facă nimic, fiindcă mijlocul de transport urcă singur.

Si la frații noștri moldoveni, există un deal, în apropierea zonei Orhei, unde mașinile urcă panta dacă sunt lăsate la ralanti.

Trebuie specificat că, în final, toate aceste fenomene aparent anormale au fost explicate de oamenii de știință, care au descoperit că sunt iluzii optice, generate de înclinarea greu de sesizat a terenului.

Ce este Gravitația?

Gravitația este un fenomen natural prin care toate lucrurile cu masă sau energie — incluzând planetele, stelele, galaxiile și chiar lumina — sunt aduse (sau gravitează) unul către celălalt. Pe Pământ, gravitația dă greutate obiectelor fizice, iar gravitația Lunii provoacă mareele oceanelor.

Foto: Wikipedia

Cum a vrut Bulgaria să se unească cu România după Războiul de Independență?
Unul dintre cele mai importante momente din istoria recentă a României a fost Războiul de Independență din 1877-1878. De fapt, armata română a participat la Războiul Ruso-Turc din anii... citește tot
Trenurile din Japonia chiar nu întârzie sau la mijloc este doar marketing? De ce nu poți să spui minciuna: „A întârziat trenul!”
Despre Japonia poți să spui ce vrei, dar nu că este locul unde întârzie trenurile. Pe Internet circulă tot felul de știri legate despre trenurile din Japonia: ba că toate trenurile din țară... citește tot
De ce bărbații evrei poartă pe cap bucata de material numită kippah?
Cine a fost măcar o dată în Israel sau a avut de-a face cu evrei tradiționaliști a putut observa că bărbații poartă pe cap o bucată de material. Aceasta se numește kippah și este un... citește tot