Care sunt locurile de pe Pământ unde GRAVITAȚIA NU FUNCȚIONEAZĂ?

03.02.2021
Care sunt locurile de pe Pământ unde GRAVITAȚIA NU FUNCȚIONEAZĂ?

Pe Pământ sunt multe zone unde se întâmplă lucruri inexplicabile. Legile fizicii par a nu mai avea aplicabilitate în aceste regiuni. De exemplu, gravitația pare să dispară și lucrurile care ar trebui să cadă, de fapt, urcă. Cum este posibil așa ceva?

În anul 1950, în Michigan, Statele Unite ale Americii, a fost descoperită o zonă unde după ce intri, echipamentul tehnologic pur şi simplu nu mai funcţionează. Pare incredibil, însă aici oamenii îşi pot menţine echilibrul, chiar dacă se află pe un perete. Analizele ulterioare ale oamenilor de știință au evidențiat faptul că locul respectiv se găseşte într-o zonă cu un diametru de 300 de picioare.

Tot în SUA, dar în California, există o pădure lângă Santa Cruz. Locul are un diametrul de 150 de picioare, iar gravitaţia pare să funcţioneze invers. Obiectele au tendiţa să se rostogolească în sus, în loc să fie atrase spre pământ. Totodată, persoanele aflate în zonă pot să meargă înclinaţi fără să cadă.

La barajul Hoover, tot în SUA, oamenii care au turnat o sticlă de apă în baraj au putut observa că apa nu curge, ci se propagă în sus. Totul are o explicație logică: gravitația este sfidată din cauza curenţilor puternici din baraj care ridică apa.

În India, se află un deal care sfidează legile fizicii. Pe dealul magnetic Leh Ladakh, oamenii susțin că mașinile sunt atrase în sus. Ba mai mult, autoritățile au decis ca avioanele să nu zboare peste această zonă.

O situație incredibilă are loc și în Armenia, unde se găsește muntele Aragats. Aici, cei care vor să urce pe munte cu mașina, motocicleta sau bicicleta nu trebuie să facă nimic, fiindcă mijlocul de transport urcă singur.

Si la frații noștri moldoveni, există un deal, în apropierea zonei Orhei, unde mașinile urcă panta dacă sunt lăsate la ralanti.

Trebuie specificat că, în final, toate aceste fenomene aparent anormale au fost explicate de oamenii de știință, care au descoperit că sunt iluzii optice, generate de înclinarea greu de sesizat a terenului.

Ce este Gravitația?

Gravitația este un fenomen natural prin care toate lucrurile cu masă sau energie — incluzând planetele, stelele, galaxiile și chiar lumina — sunt aduse (sau gravitează) unul către celălalt. Pe Pământ, gravitația dă greutate obiectelor fizice, iar gravitația Lunii provoacă mareele oceanelor.

Foto: Wikipedia

De ce bijuteriile handmade sunt de efect? Ce au în plus față de bijuteriile obișnuite?
Contrar așteptărilor, în era actuală a tehnologiei avansate și a producției în masă, bijuteriile handmade câștigă tot mai mult teren în preferințele consumatorilor. Această revenire la... citește tot
Gestul care îți poate salva viața! De ce este bine să dormi cu ușa închisă la dormitor?
E clar, oamenii se împart în două mari categorii: cei care dorm cu ușa închisă la dormitor și cei care aleg să o lase deschisă. Nu multă lume se gândește la faptul că acest gest aparent... citește tot
Biden este „copil” pe lângă cel mai bătrân președinte din istoria lumii. Avea 98 de ani când era la cârma țării sale!
Pe data de 25 aprilie 2019, la vârsta de 77 de ani, Joe Biden și-a anunțat candidatura la alegerile prezidențiale din 2020. Acesta a devenit în 2021 al 46-lea președinte al Statelor Unite și... citește tot