Care sunt locurile de pe Pământ unde GRAVITAȚIA NU FUNCȚIONEAZĂ?

03.02.2021
Care sunt locurile de pe Pământ unde GRAVITAȚIA NU FUNCȚIONEAZĂ?

Pe Pământ sunt multe zone unde se întâmplă lucruri inexplicabile. Legile fizicii par a nu mai avea aplicabilitate în aceste regiuni. De exemplu, gravitația pare să dispară și lucrurile care ar trebui să cadă, de fapt, urcă. Cum este posibil așa ceva?

În anul 1950, în Michigan, Statele Unite ale Americii, a fost descoperită o zonă unde după ce intri, echipamentul tehnologic pur şi simplu nu mai funcţionează. Pare incredibil, însă aici oamenii îşi pot menţine echilibrul, chiar dacă se află pe un perete. Analizele ulterioare ale oamenilor de știință au evidențiat faptul că locul respectiv se găseşte într-o zonă cu un diametru de 300 de picioare.

Tot în SUA, dar în California, există o pădure lângă Santa Cruz. Locul are un diametrul de 150 de picioare, iar gravitaţia pare să funcţioneze invers. Obiectele au tendiţa să se rostogolească în sus, în loc să fie atrase spre pământ. Totodată, persoanele aflate în zonă pot să meargă înclinaţi fără să cadă.

La barajul Hoover, tot în SUA, oamenii care au turnat o sticlă de apă în baraj au putut observa că apa nu curge, ci se propagă în sus. Totul are o explicație logică: gravitația este sfidată din cauza curenţilor puternici din baraj care ridică apa.

În India, se află un deal care sfidează legile fizicii. Pe dealul magnetic Leh Ladakh, oamenii susțin că mașinile sunt atrase în sus. Ba mai mult, autoritățile au decis ca avioanele să nu zboare peste această zonă.

O situație incredibilă are loc și în Armenia, unde se găsește muntele Aragats. Aici, cei care vor să urce pe munte cu mașina, motocicleta sau bicicleta nu trebuie să facă nimic, fiindcă mijlocul de transport urcă singur.

Si la frații noștri moldoveni, există un deal, în apropierea zonei Orhei, unde mașinile urcă panta dacă sunt lăsate la ralanti.

Trebuie specificat că, în final, toate aceste fenomene aparent anormale au fost explicate de oamenii de știință, care au descoperit că sunt iluzii optice, generate de înclinarea greu de sesizat a terenului.

Ce este Gravitația?

Gravitația este un fenomen natural prin care toate lucrurile cu masă sau energie — incluzând planetele, stelele, galaxiile și chiar lumina — sunt aduse (sau gravitează) unul către celălalt. Pe Pământ, gravitația dă greutate obiectelor fizice, iar gravitația Lunii provoacă mareele oceanelor.

Foto: Wikipedia

AZI ÎN ISTORIE
Ziua de 18 august este cea de-a 230-a zi a calendarului gregorian și a 231-a zi în anii bisecți. În această zi s-au consemnat de-a lungul timpului multe evenimente care au marcat istoria lumii...
De ce ardelenii spun „ioi” și „ora doi” în loc de „ora două”?
Limba română este vorbită diferit în funcție de regiunea țării. Regionalismele îmbogățesc vocabularul românesc, însă de multe ori nu sunt înțelese de toată lumea și trebuie... citește tot
O româncă furată de țigani a ajuns cea mai apreciată dansatoare de pe „bătrânul continent”
Înaintea Primului Război Mondial, la marginea Mangaliei trăia familia lui Nae Berechet. Acesta avea o fetiță în vârstă de șase ani, de o frumusețe răpitoare, pe numele ei Maria. La un... citește tot
De ce avem păr la subraț? La ce folosește?
Pentru întreaga lume, corpul uman este un mister constant mereu aflat într-o continuă schimbare. Deși nu putem afla totul despre corpurile noastre, oamenii de știință au descoperit la ce... citește tot