Start-up-ul KNOSIS.AI obține o investiție și lansează campania de comunicare „Povești de AIci”

28.10.2020
Start-up-ul KNOSIS.AI obține o investiție și lansează campania de comunicare „Povești de AIci”

Start-up-ul românesc KNOSIS.AI ajunge la un valuation de 1.5 milioane Euro în urma unei investiții și lansează campania de comunicare „Povești de AIci”, prin care explică aplicabilitățile AI-ului în viața de zi cu zi și prezintă soluțiile  de identificare vizuală și machine learning dezvoltate în parteneriat cu ENVISAGE.AI și DeepVISS.

Start-up-urile KNOSIS.AI, ENVISAGE.AI și ong-ul DeepVISS și-au unit forțele pentru a învăța algoritmii de inteligență artificială să re/cunoască și să coreleze informații cu seturi de date complexe, astfel încât să replice inteligența umană, iar acum compania BinBox Global Services s-a alăturat celor 3 entități în calitate de partener de business pentru a susține demersurile de cercetare și dezvoltare ale echipei tehnice.

Campania „Povești de AIci” prezintă soluții IT custom și ready-to-use ce integrează tehnologii de computer vision și machine learning care redesenează modul în care funcționează business-urile, simplificând procesele și lăsând timp oamenilor să fie creativi și să vină cu soluții inovatoare, într-o simbioză perfectă om-computer.

„Obținerea acestei investiții ne obligă moral de a educa oamenii cu privire la Inteligența Artificială. Prin campania de comunicare „Povești de AIci”, dezvoltată împreună cu SUSTENOBIL PR/ODUCTION, am dorit să prezentăm adevărata față a Inteligenței Artificiale: un aliat care augmentează capacitățile cognitive ale omului, un instrument care ne ajută să devenim cea mai bună versiune a noastră, multiplicată exponențial, capabilă să de/codifice obiecte/persoane/realități cu care intră în contact. Ne propunem să ducem mai departe misiunea de a democratiza Inteligența Artificială și de a o pune în slujba omului pentru a redobândi încrederea, controlul și coerența Noii Lumi Digitale.” – Bogdan Bocșe, Co-Founder KNOSIS.AI

 

Astfel, KNOSIS.AI și partenerii săi propun soluții bazate pe tehnologii precum:

 

KNOSIS.AI, ENVISAGE.AI și DeepVISS ajută business-urile să avanseze rapid în epoca digitală, oferind servicii de dezvoltare IT custom sau aplicații ready-to-use, astfel:

„Am ales să investim în KNOSIS pentru că Inteligența Artificială nu este doar o opțiune facultativă, ci devine una imperios necesară pentru continuitatea business-urilor, pentru buna funcționare a activității instituțiilor și chiar rezolvarea sarcinilor personale ori anticiparea schimbărilor într-o lume incertă, cu care aproape că nu mai ținem pasul fără ajutorul tehnologiei. Credem cu tărie că digitalizarea impusă de pandemie trebuie continuată și dusă la un alt nivel și ne alăturăm echipei KNOSIS pentru ca împreună să contribuim la adaptarea tuturor la noua lume digitală. România are resurse intelectuale și, mai recent, susținere financiară pentru a deveni un HUB al tehnologiei și Inteligenței Artificiale recunoscut la nivel internațional. Prin combinarea resurselor KNOSIS.AI cu resursele Azure Stack Hub oferite de BinBox putem ajunge împreună furnizori foarte puternici pe piața de tehnologie din România” – Costi Neacșu, CCO BinBox Global Services.

BinBox și KNOSIS.AI își unesc forțele pentru a aduce laolaltă oamenii și computer-ul în construirea unui viitor coeziv și securizat.

 

Cele mai noi articole
Ce s-a întâmplat azi, 23 iunie?
Ce s-a întâmplat azi, 23 iunie?
De-a lungul timpului, în data de 23 iunie au avut loc o serie de evenimente unele mai importante ca altele. Multe dintre ele au schimbat cursul societăților și dezvoltarea, ulterioară, a... citește tot
Artistul cu o mână. Cine este celebrul artist român care a sculptat numai cu o mână?
Artistul cu o mână. Cine este celebrul artist român care a sculptat numai cu o mână?
În anii ’20-’30 ai secolului trecut și-au început activitatea și s-au afirmat câţiva artişti care astăzi ocupă un loc de seamă în sculptura românească. Printre aceştia s-a numărat... citește tot
Când trebuie să scriem „la” legat și „l-a” cu cratimă?
Când trebuie să scriem „la” legat și „l-a” cu cratimă?
Nu puțini sunt aceia cărora li se întâmplă să comită anumite greșeli de scriere, mai ales atunci când au de transmis un mesaj în mediul online. Interesant este că unii dintre ei dau vina... citește tot