4 motive pentru care să te folosești de advertoriale pentru a crește performanța afacerii

24.05.2022
4 motive pentru care să te folosești de advertoriale pentru a crește performanța afacerii

Publicitatea prin advertoriale reprezintă unul dintre cele mai eficiente instrumente pentru companii, pentru a promova serviciile și produsele comercializate. Prin intermediul acestora, vei oferi publicului țintă, un mesaj obiectiv privind produsele tale. De asemenea, vei crește prezența mărcii pe piață, îți vei îmbunătății imaginea mărcii, vei atrage, păstra și educa clienții și vei ieși în evidență, în fața concurenților.

Ce sunt advertorialele?

Mai întâi de toate, trebuie să înțelegi ce sunt advertorialele. În termeni cât mai conciși, acestea reprezintă articole plătite, sub formă de reclame, publicate în diverse reviste, ziare, site-uri web sau bloguri.

Atât timp cât conținutul este creativ și rămâne în atenția consumatorului, advertorialul a avut succes. Este important ca mesajul să fie unul real și credibil, să conțină informații veridice, să provoace empatice, dar în același timp să fie unul simplu și clar.

Prin intermediul unui advertorial inedit, care va rămâne în memoria vizuală a cititorului, deja poți fi sigur că vei obține beneficii pentru marca ta.

Vei crește prezența mărcii spre publicul larg

Prin intermediul advertorialelor plătite, prezența mărcii pe piață va cunoaște un mare succes. Publicul va găsi cu ușurință produsele sau serviciile comercializate și va vorbi despre brand o perioadă de timp. De asemenea, vei putea crește expunerea unui produs recent lansat sau diferitele promoții și reduceri.

Publicitatea prin articole plătite, deși necesită puțin timp pentru prospectarea pieței, studierea consumatorilor, crearea articolelor, lansarea lor și atragerea publicului țintă, va fi de un real succes.

Vei atrage, păstra și educa clienții

Odată implementată cu succes faza de conștientizare a mărcii, pentru încurajarea publicului țintă și aprofundarea informațiilor privind produsele comercializate, va trebui să atragi clienții prin obținerea traficului către site-ul web, să crești vizitele în magazinul online și numărul de abonați.

De cele mai multe ori, înainte de alegerea unui produs, clienții au nevoie de timp, pentru a fi convinși în proporție de 100% că acel produs e cel care le va satisface nevoile. Prin publicarea advertorialelor pe portalurile site-urile web de notorietate, vei putea câștiga clienți și educa publicul despre modurile de utilizare ale produselor și felul în care acestea le pot rezolva problemele.

Totodată, promovarea conținutului informativ prin advertoriale, legat de nevoile publicului țintă, va întări ideea că, marca ta este relevantă pe un anumit produs sau serviciu în industrie. Vei crește astfel șansele ca utilizatorii să aleagă produsul.

Îți vei îmbunătății imaginea mărcii

Advertorialele reprezintă un mijloc ideal pentru realizarea campaniilor de branding. Vei putea să creezi o percepție pozitivă asupra mărcii sau să le îmbunătățești pe cele negative. De cele mai multe ori, conținutul articolelor plătite se concentrează pe evidențierea valorilor mărcii, a calității și satisfacției clienților.

Vei ieși în evidență față de concurență

Piața digitală oferă o mulțime de alternative pentru același produs, în fiecare zi făcându-și apariția opțiuni mai noi sau mai îmbunătățite. Pentru a ieși în evidență în fața competiției, este necesar să adopți strategiile de marketing adecvate. În acest caz, advertoriale vor prezenta distinctiv produsele, calitatea serviciilor oferite și îi vor ajuta pe cititori să se concentreze asupra avantajelor pe care produsele și marca ta, le oferă.

Pentru a obține beneficii din publicarea articolelor plătite, este necesar să implementezi advertoriale în funcție de publicul țintă, caracteristicile produselor, precum și analiza concurenței. Toți acești factori, odată implementați, te vor ajuta să crești performanța site-ului, implicit a afacerii deținute.

Distribuie acest articol:
Tags:
Cele mai noi articole
Hilar! Cum a murit Albert Camus într-un accident rutier cu biletul de tren nefolosit în buzunar?
Hilar! Cum a murit Albert Camus într-un accident rutier cu biletul de tren nefolosit în buzunar?
A scris că viața nu are sens — apoi a câștigat Premiul Nobel și a murit trei ani mai târziu, cu un bilet de tren nefolosit în buzunar. Pe 4 ianuarie 1960, scriitorul Albert Camus se afla în... citește tot
Platforma care Transformă Experiența Jucătorilor Români în Mediul Online
Platforma care Transformă Experiența Jucătorilor Români în Mediul Online
Industria jocurilor de noroc online din România a explodat în ultimii ani, iar odată cu ea a apărut și o nevoie stringentă: aceea de a avea resurse credibile care să ghideze jucătorii prin... citește tot
Cum Regina Angliei nu a recunoscut cine este și a devenit „o bătrânică necunoscută” păcălind doi turiști americani
Cum Regina Angliei nu a recunoscut cine este și a devenit „o bătrânică necunoscută” păcălind doi turiști americani
Când Regina Elisabeta a II‑a îşi lasă coroana acasă şi păşeşte printre paji­ştile din Balmoral Estate, nimeni nu se aşteaptă la o farsă regală. Totuşi, exact aşa s-a întâmplat... citește tot